1. Ὡς δὲ εἶπον, καὶ ἐπικυρῶσαι ἠνάγκασαν τὴν γνώμην .: Να χαρακτηρίσετε συντακτικά το απαρέμφατο (ειδικό/τελικό, συντακτικός ρόλος). ΑΠΑΝΤΗΣΗ:................................................................................................................................................................................................................................ 2. Πέμπουσι δὲ καὶ ἐς τὰς Ἀθήνας εὐθὺς πρέσβεις περί τε τῶν πεπραγμένων διδάξοντας ὡς ξυνέφερε : Η μετοχή διδάξοντας είναι: α) τελική β) χρονική γ) αιτιολογική δ) αναφορική ΑΠΑΝΤΗΣΗ:...................................................................................................... 3. καὶ τοὺς ἐκεῖ καταπεφευγότας πείσοντας μηδὲν ἀνεπιτήδειον πράσσειν, ὅπως μή τις ἐπιστροφὴ γένηται : Η υπογραμμισμένη δευτερεύουσα πρόταση είναι: α) επιρρηματική χρονική β) επιρρηματική αναφορική γ) ονοματική πλάγια ερωτηματική δ) επιρρηματική τελική ΑΠΑΝΤ...
Χρήσιμο Εκπαιδευτικό Υλικό για τα φιλολογικά μαθήματα του Λυκείου. Απευθύνεται σε Συναδέλφους Φιλολόγους αλλά και σε Μαθητές.