Π ά λιν δ ὲ ἐ ρωτ ώ μ ενος ὁ Σωκράτης ἡ ἀνδρεία πότερον εἴη διδακτὸν ἢ φυσικόν , « οἶ μ αι μ έν », ἔφη , « ὥσπερ σῶ μ α σώ μ ατος ἰσχυρότερον πρὸς τοὺς πόνους φύεται , οὕτω καὶ ψυχὴν ψυχῆς ἐρρω μ ενεστέραν πρὸς τὰ δεινὰ φύσει γίγνεσθαι· ὁρῶ γὰρ ἐν τοῖς αὐτοῖς νό μ οις τε καὶ ἔθεσι τρεφο μ ένους πολὺ διαφέροντας ἀλλήλων τόλ μ ῃ· νο μ ίζω μ έντοι πᾶσαν φύσιν μ αθήσει καὶ μ ελέτῃ πρὸς ἀνδρείαν αὔξεσθαι· δῆλον μ ὲν γὰρ ὅτι Σκύθαι καὶ Θρᾷκες οὐκ ἂν τολ μ ήσειαν ἀσπίδας καὶ δόρατα λαβόντες Λακεδαι μ ονίοις δια μ άχεσθαι· φανερὸν δ ' ὅτι Λακεδαι μ όνιοι οὔτ ' ἂν Θρᾳξὶ πέλταις καὶ ἀκοντίοις οὔτε Σκύθαις τόξοις ἐθέλοιεν ἂν διαγωνίζεσθαι . Ὁρῶ δ ' ἔγωγε καὶ ἐπὶ τῶν ἄλλων πάντων ὁ μ οίως καὶ φύσει διαφέροντας ἀλλήλων τοὺς ἀνθρώπους καὶ ἐπι μ ελείᾳ πολὺ ἐπιδιδόντας . Ξενοφῶντος , Ἀπο μ νη μ ονεύ μ ατα , 3, 9, 1-2 Λεξιλόγιο φύομαι : γίνομαι, γεννιέμαι ὁ ἐρρωμένος : ο ισχυρός, ο δυνατός τὸ ἔθος : η συνήθεια ἡ πέλτη : είδος όπλου ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ 1. Να μ...
Χρήσιμο Εκπαιδευτικό Υλικό για τα φιλολογικά μαθήματα του Λυκείου. Απευθύνεται σε Συναδέλφους Φιλολόγους αλλά και σε Μαθητές.