Επιμέλεια ασκήσεων: Σόνια Σιούτη 1. Να αναγνωρίσετε πλήρως τις δευτερεύουσες προτάσεις (είδος, εισαγωγή, εκφορά, συντακτικός ρόλος) : § Ὅταν τις ἴδῃ τοὺς τὴν ἡγ εμονίαν ἔχειν ἀξιοῦντας ἐπὶ μέν τοὺς Ἕλληνας καθ’ ἑκάστην ἡμέραν στρατευομένους, ἔστι πάντων δεινότατον. § Καὶ μηδεὶς ὑπολάβῃ με δυσκόλως ἔχειν , ὅτι τραχύτερον τούτων ἐμνήσθην. § Ἵνα δὲ εἰδῆτε, ὦ ἄνδρες, ὅτι τὰ πεποιημένα ὑμῖν εἰς ὁμόνοια οὐ κακῶς ἔχει, ἀλλὰ τὰ προσήκοντα καὶ τὰ συμφέροντα ὑμῖν αὐτοῖς ἐποιήσατε, βραχέα βούλομαι καὶ περὶ τούτων εἰπεῖν. § Καὶ μή μοι ἀχθεσθῆτε, ὦ ἄνδρες, εἰ πολλάκις μέμνημαι τῶν ἀνδρῶν τούτων. § Λέγουσι γὰρ ὡς ἔστι δεινότατον τῷ δήμῳ , γενομένης εἰρήνης, ἡ νῦν οὖσα πολιτεία μὴ καταλυθῇ . 2. Να χαρακτηρίσετε συντακτικά τις μετοχές : § Σκέψασθε τὰ γενόμενα . § Ἡγοῦντο γὰρ Κύρου μὲν καὶ Κλεάρχου κατορθωσάντων μᾶλλον ἔτι δουλεύσειν, βασιλέως δὲ κρατήσαντος ἀπαλλαγήσεσθαι τῶν κακῶν τῶν παρόντ...
Χρήσιμο Εκπαιδευτικό Υλικό για τα φιλολογικά μαθήματα του Λυκείου. Απευθύνεται σε Συναδέλφους Φιλολόγους αλλά και σε Μαθητές.